قهوه موکا چیست؟/09109483228
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 7
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 46
بازدید سال : 229
بازدید کلی : 12153
قهوه موکا چیست؟/09109483228

جینسینگ تازه: زمانی که گیاه چهار سال یا کمتر دارد.

جینسینگ سفید: ریشه طبیعی سفید و خشک شده جینسینگ

جینسینگ قرمز: پختن جینسینگ با بخار باعث قرمز شدن آن می ‌شود

 

قهوه گانودرما جینسینگ دارای خواص بسیار زیادی است و از گذشته در چین بسیار مورد استفاده قرار می گرفته این قهوه حاوی گیاهان خرنوب، جینسینگ، گانودرما و قهوه است. ریشه گیاه جینسینگ موجود در قهوه طبیعتی گرم و خشک دارد و همچنین دارای خواص درمانی بسیار زیادی است. خرنوب گیاهی است به رنگ قهوه ای و طعمی شبیه عسل دارد و بسیار شیرین است و در ترکیب این قهوه از آن به عنوان یک شیرین کننده طبیعی استفاده می‌ شود.

خواص قهوه فوری گانودرما جینسینگ

از ویژگی های قهوه گانودرما جینسینگ این است که بسیار آرامش بخش است و باعث کاهش استرس می ‌شود. برای بهبود بیماری‌ های ریوی، برونشیت و آسم بسیار موثر است. در بهبود بیماری ام اس موثر است و افراد زیادی برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری از این قهوه استفاده می ‌کنند. این قهوه برای افزایش قدرت جسمی و جنسی بسیار تاثیرگذار است. برای درمان ناباروری و تحرک اسپرم برای آقایان مورد استفاده قرار می ‌گیرد. با تمام خواص و ویژگی های عالی این محصول ولی استفاده از این محصول برای بیماران قلبی و عروقی توصیه نمی‌ شود.

 

امروزه با توجه به تغییرات سبک زندگی اعم از غذاهای فست فودی،فشارهای اقتصادی و.. همه ی ما گرفتار برخی از بیماری‌ها شدیم با استفاده از معجون معجزه آسای پودر قهوه موکا و قارچ گانودرما دیگر نیاز به استفاده از انواع قرص و دارو ندارید.

 

قهوه موکا چیست؟
به ترکیب شکلات و قهوه ،موکا گفته می‌شود امروزه ما موکا را نام یک نوشیدنی می‌دانیم ولی موکا در واقع نام بندری در امتداد دریای سرخ است.شهر ساحلی موکا از قرن 15 تا اوایل قرن 18 از بازار های بزرگ عرضه قهوه بوده است دستور تهیه یک قهوه موکا خوش طعم به این ترتیب است.

2 شات اسپرسو

یک سوم قاشق چایی خوری شکلات داغ

یک ششم قاشق چایی خوری شیر جوشیده

یک لایه نازک از کف شیر برای ریختن روی آن

با چند تکه شکلات تیره یا یک شات شکلاتی قهوه موکا خود را تزیین کنید

 

مزایای قهوه موکا
قهوه موکا به دلیل کافئین در آن سبب افزایش سطح هوشیاری مغز و افزایش تمرکز می‌شود.

سبب افزایش متابولیسم بدن در نتیجه افزایش چربی سوزی می‌شود

ویتامین های موجود در قهوه عبارتند از ویتامین ب2، ب3، ب5، پتاسیم و منگنز است

سبب بهبود بیماری دیابت نوع 2 می‌شود

موجب بهبود بیماری آلزایمر و زوال عقل و پارکینسون است

قهوه در مقابل سیروز از کبد محافظت می‌کند

شادی آور و ضد افسردگی است .موجب کاهش سکته قلبی می‌شود.و سبب افزایش طول عمر می‌شود

 

گانودرما چیست؟
گانودرما یک نوع قارچ است که برای اولین بار در کشور چین مورد استفاده قرار گرفت به علت خواص دارویی بیشمار آن در گذشته فقط پادشاهان چینی می توانستند از آن استفاده کنند ولی امروزه این نوع قارچ در کشورهای مختلفی از جمله ایران تولید می شود و دارای انواع و اشکال مختلفی می‌باشد حتی برخی از آن‌ها سمی هستند نوعی از این قارچ که دارای خواص بیشماری است گانودرما لوسیدوم می‌باشد.

 

ترکیبات گانودرما
گانودرما دارای مواد ارزشمند بسیاری است و در گذشته برای درمان و بهبود بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.تعدادی از این ترکیبات عبارتند از:

ژرمانیوم ارگانیک: سبب بهبود جریان خون می‌شود و اکسیژن رسانی به سایر ارگان‌های بدن را بهبود می‌بخشد و بسیاری از سموم بدن را دفع می‌کند.

آدنوزین مونوفسفات: موجب از بین رفتگی عروق قلبی و کاهش احتمال سکته قلبی و مغزی می‌شود.

سوپراکسید دیسموتاز: موجب کند شدن روند پیری و جوان‌سازی می‌شود.

تری ترپن: سبب تقویت عملکرد سیستم گوارش می‌شود.

پلی ساکارید: موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و کلسترول و چربی خون را کاهش می‌دهد.

تری ترپن: سبب تقویت عملکرد سیستم گوارش می‌شود.

 

امروزه تمامی کافی شاپ های زنجیره ای و محلی طیف گسترده ای از قهوه را ارائه می کنند که بیشتر آنها پایه اسپرسو دارد. قهوه یک نوشیدنی کافئین دار است و انواع مختلف و گوناگونی دارد که یکی از آنها قهوه موکا نام دارد.

موکاچینو (به زبان ایتالیایی) یکی از چند نوع قهوه ای است ک طمع خاص و منحصر به فردی دارد و آن را در هر فصل و زمانی می توانید مصرف کنید و لذت ببرید.

موکاچینو جزو قهوه های گرم محسوب می شود اما آن را هم می توانید به صورت گرم و هم صورت سرد مصرف کنید. به قهوه موکا سرد، کولر موکا و یا فروزن موکا هم می گویند. موکاچینو برای کسانی مناسب است که طعم تلخ قهوه را دوست ندارند و می خواهند قهوه آنها ذره ای مزه ی شکلات بدهد.

 

قهوه موکا چیست؟

به نوشیدنی که مانند لاته ترکیبی از اسپرسو با شیر جوشیده است اما مقداری شکلات یا کاکائو به آن اضافه می کنند و موکا شهری در کشور یمن بوده و این قهوه در آنجا کشت شده است به همین دلیل به آن موکاچینو گفته می شود.

برای تهیه موکاچینو با کیفیت از باید به چه چیز هایی توجه کنیم؟
-انتخاب شکلات:
انتخاب نوع شکلات کلا برای درست کردن هر چیزی مهم است پس باید در انتخاب آن دقت به خرج دهید و برای داشتن یک نوشیدنی خوشمزه و با کیفیت باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنید.

بنابراین انتخاب شکلات مناسب نکته بسیار کلیدی است، که یکی از بهترین شکلات هاbean-to-bar Vesta chocolate ‌ می باشد زیرا این شکلات طعم و مزه ای متعادل دارد و می تواند به خوبی با قهوه شما ترکیب شود.

ولی اگر شکلات های دیگر را انتخاب کنید ممکن است محتوای کره کاکائو بالاتری داشته باشند و مخلوط کردن آن در نوشیدنی قهوه برای شما سخت تر و دشوار تر بشود. در ایران شکلات های فرمند مناسب ترین شکلات برای تهیه موکاچینو است.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b3%db%8c/



تعداد بازدید از این مطلب: 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود